maandag 13 februari 2012

Award

Vanmorgen zag ik pas dat ik een heel erg mooie award had gekregen van deze creatieve dame
Nicole van het mooie blog


Dankjewel Nicole ,
ik vind het superleuk om deze award te mogen ontvangen. 
Eigenlijk moet ik hem doorgeven aan vijf andere blogsters maar ik geef hem virtueel door aan al mijn volgers omdat ik nog steeds vind dat mjin volgers de grootste beloning is voor het bloggen,
en ...
omdat ik op dit moment niet zolang achter de pc kan zitten,
wil je weten waarom kijk dan even op mijn hoofdblog:

Maar ik kom zodra het kan weer met een nieuw kaartje en geniet intussen zeker mee van al jullie prachtige creaties.
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja

6 opmerkingen:

  1. Wat lief, Sonja. Ik gun het je! Een beetje extra mag wel voor je op dit moment.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk deze te ontvangen, het is je van harte gegund!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk toch, deze waardering ? Hartelijk gefeliciteerd ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat met je award, Sonja! het is je zeker gegund...je weet dat ik fan ben van je creaties en dat je een echte inspiratie bent!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tis je gegund hoor!! hopelijk blijft de morfine zijn werk doen en kunnen we binnenkort weer genieten van een creatie van jou. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je award.
    Nog even terugkomen op jouw vraag aan mij.....ik kleur alles met de derwent potloden.

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen