woensdag 1 februari 2012

Leuke challenge in vintagestijl

Bij velen van jullie zag ik de laatste dagen heel erg mooie kaarten voorbij komen en ik begreep dat dit naar aanleiding was van de challenge op het Sr@p-Cards Challenge Blog
dus nieuwsgierig als ik ben ging ik daar een kijkje nemen.
En wauw, wat een leuke uitdaging,
je krijgt er maar liefst drie prachtige vintageprentjes om naar vrij inzicht kaartjes mee te maken dus deze avond wist ik wat te doen.


Dit is het prentje wat ik persoonlijk het mooist vond en wat ook nog perfect kleurde bij het mooie Pion design papier wat ik nog had liggen.
Dit kaartje is het resultaat en hiermee wil ik deelnemen aan hun challenge.

Het was heel leuk om te werken op deze manier dus ik hou ook zeker de volgende uitdagingen in het oog.
Nu ga ik nog een ander kaartje afwerken,
ik heb de smaak te pakken,
liefs, Sonja

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt Sonja.
    Dat zou ik toch ook nog eens willen leren.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is dat weer supergaaf geworden. Heel veel succes bij de challenge. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja , lief dat je mijn volger bent geworden ! Altijd leuk om nieuwe blogvriendinnen te ontmoeten.... Jouw creaties zien er ook super uit. Zoals dit prachtige vintage kaartje. Ik houd heel erg van vintage.... En wat een mooie romantische uitstraling. Ik kom nog vaker bij je kijken , hoor. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Sonja! Ik vind het zo kunstig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Sonja. Veel succes met de challenge!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een Schattige kaart, Sonja!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige vintagekaart, Sonja!! Mooi die bloemen met takjes en ook de strik vind ik super. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Sonja! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen