vrijdag 17 februari 2012

Verjaardagskaartje


Vanop mijn zeteltje maakte ik een kaartje voor mijn schoonzusje die dit weekend jarig is.
Met een plateau op schoot waar alles op lag wat ik nodig had liep dit natuurlijk niet zo heel eenvoudig maar gelukkig kreeg ik hele mooie stansjes van Kethy war ik me mooi mee heb kunnen uitleven.


 
 De rugpijn is gelukkig onder controle door de medicatie en vandaag heb ik me zelfs heel even de stad in gewaagd samen met manlief!
Even luchten want ik zat al veertien dagen binnenshuis.
Eerst naar de hobbywinkel daarna naar de action en toen nog een rondje kringloop,
haha, ik kan er weer veertien dagen tegen.
Van mijn lieve schat kreeg ik ook nog een heel mooi cadeau namelijk:
de Sizzix Big Shot.
Hij vond het zo kunstig dat er een machine bestaat die zo mooie figuurtjes kan uitsnijden en ik ben er helemaal gelukkig mee!
De winkel moest hem wel bestellen want ik had graag de zwart-rose gehad en die was helaas niet op voorraad.
Nog vijf nachtjes slapen.
Gebruiken jullie een snijmachine? En welke  vraag ik me af?
Ik hoor graag weer alle tips hoor :)
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, Sonja! En van die machines heb ik niet zoveel verstand. Ik kom vooral het mooie bekijken!
    Heerlijk dat je even naar buiten kon, geniet ervan, maar blijf wel voorzichtig he?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sonja dat is goed. Ik vind die knipseltjes zo prachtig. Blij voor jou dat je al eens buiten bent geweest. Heb je de machine in Nederland gekocht of is de prijs overal hetzelfde?
    Je hebt een man uit duizend hé. Liefs en een dikke knuffel vanuit Kuringen.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Sonja en wat heerlijk, dat je weer even naar buiten bent geweest.Dan voel je je meteen weer een ander mens, he?Ik gebruik een snijmachine,die ik ooit bij de Hema kocht.Hij bevalt nog steeds goed, al kreunt,piept en giert hij wel eens een beetje.Dat is dan even een momentje van:alle haren op je armen omhoog,maar het resultaat is goed.
    Fijn weekend,
    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Sonja. Staat mooi de stansjes op je kaartje. En nu kan jij je helemaal uitleven op je eigen BigShot. Ik heb ook de zwart-rose en heb hem hier in nederland gekocht bij Creapaleis.nl, ze hadden toen een aanbieding. Ik kan er niet meer zonder hoor!!!

    Fijn weekend en droom maar fijn van je nieuwe aanwinst.

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Sonja! en heerlijk dat je even op stap was, gelukkig is de pijn onder controle, maar rustig aan hoor!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt Sonja.
    Ik hoop dat je vlug beter word want ik weet wat je meemaakt.Zelf moet ik ook alles beperken en dat is niet gemakkelijk als je altijd heel actief bent geweest.Maar 14 maart weer een andere dokter raadplegen, wie weet helpt dat.
    Lieve groetjes en veel beterschap Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje hoor Sonja en wat fijn dat je even er tussenuit bent geweest. Rustig aan hoor maar dat weet je als geen ander denk ik .
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je er weer even uit bent geweest na 14 dagen binnen zitten. En ook nog goed verwend zeg! prachtige kaart heb je ondanks de pijn gemaakt!
    Fijne zondag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hoi ...

    Ik heb zojuist een Award gekregen en wil hem graag doorgeven aan jou.
    De spelregels zie je op mijn blog.

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wenst je beterschap,heerlijk dat je weer naar buiten bent geweest.
    Je heb een prachtige kaart gemaakt.
    En succes binnenkort met je nieuwe aanwinst.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Sonja! Fijn dat het beter gaat. Ik zit nu n.l. ook met rugklachten (Ischias), maar dat gaat hopelijk gauw weer over, maar is knap vervelend. De Big Shot ken ik niet, zelf heb ik al jaren de cuttlebug en zou hem niet meer willen missen. Hoop dat jij over de Big Shot net zo tevereden zal zijn!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja, fijn dat het wat beter gaat. Wat een prachtig kaartje zeg en wat een verwennerij;-). Ik werk al jaren met de Cuttlebug en heb hier veel plezier van.

    Groetjes en tot gauw weer,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen